من وقتایی که با خودم فکر میکنم میبینم شاید یه عالمه ای کاش توی زندگی داشته باشم که بیشتر این ای کاش ها میتونسته یه نتیجه مخرب واسه من داشته باشه

اما خیلیاش "ای کاش" نیست! فقط در حد یک تفکر ساده اس در راستای این که باترفلای ایفکت تا چه اندازه رو زندگیم تاثیر گذاشته

 

+ تاريخ سه شنبه پانزدهم خرداد ۱۳۹۷ساعت 1:7 نويسنده الی...! |