من عاشق پیانو بودم

اولین بار که دیدمش عاشق دستاش شدم.دستاش نوازنده بود! به دستاش نگاه کردم .جوری رو پیانو حرکت میکرد که انگار داشت نوازشش میکرد! نمیفهمیدی داره ساز میزنه . انگار داشت میرفصید. بالا و پایین رفتن دستا و انگشتاش منو بیشتر و بیشتر جذب میکرد! برای اولین بار احساس کردم که چقدر دستای قشنگی داره! دلم میخواست دستاشو بگیرم و فقط نگاه کردم! نگاه کردم! نگاه کردم! اون هم فقط و فقط مینواخت!صدای آمیخته شده با حرکت دستاش حس خلا عجیبی درونم ایجاد کرده بود که باعث میشد دلم بخواد فقط و فقط  این صحنه تکرار شه و تکرار شه و تکرار شه...

+ تاريخ جمعه بیست و پنجم اسفند ۱۳۹۶ساعت 22:37 نويسنده الی...! |