تو هم رفتی جزو کسایی که‌ هر چند وقت یه بار میرم تو کانتکتا صفه چتشونو‌ باز میکنم بعد میرم یه کارام برسم

+ تاريخ سه شنبه دهم اسفند ۱۳۹۵ساعت 15:7 نويسنده الی...! |
قظعا چند سال دیگه خیلی دلتنگ میشم

دلتنگ کاغذ دیواری عکس دار اتاقم

دلتنگ فرشای قدیمی قرمز تو حالمون

دلتنک شنیدن صدای خش خش برگایی که جارو میشن

دلتنگ دراز کشیدن رو تختم زیر پنجره

دلتنگ ستاره های کوچیک چسبیده به سقف اتاقم

حتی دلتنگ جای لوله ی بخاری رو دیوار اتاقم که همیشه مایه ی اعذابم بوده

دلتنگ در مسخره ی آهنی خونمون

و قظعا این افکار زمانی از ذهنم میگذره که دستای با قدرت یک نفر که لباسای رنگی پوشیده داره با پتک دیوارای خونه رو پایین میاره

+ تاريخ یکشنبه هشتم اسفند ۱۳۹۵ساعت 22:9 نويسنده الی...! |
لیاقت دوستیامون در حد پستاییه که میذاریم که لج بقیه در بیاد کاش واقعا اهمیت میدادیم به هم

+ تاريخ شنبه هفتم اسفند ۱۳۹۵ساعت 18:47 نويسنده الی...! |
خودشو بلاک میکنیم ریخت مسخرشو نبینیم بعد بقیه که عکسشو میذارنو باید لایک کنیم

+ تاريخ شنبه هفتم اسفند ۱۳۹۵ساعت 18:44 نويسنده الی...! |