منم سرم درد گرفت
انگار دنبال یه زید جدید بود
حتما زیده باید بده
یه دختره بده باشه
یا دوساعت از وقتش چجوری میشه خالی باشه؟
من سه تا پنج کلاس ندارم
اگه بتونیم حلش کنیم
مثل راه رفتن لبه ی یک پشت بوم باریک
با اون تی شرت سفیدش
و اون جینای رنگ و وارنگش
یا ارائه راجع به رگای مصنوعی
یا شاید پردازش تصویر و استخراج ضربان قلب و اکسیژن اشباع از سیگنال ویدیویی به روش ویولت
یه راه بره به ۴نفر قول جزوه بده
هنوزم که کامل نیست
شایدم تا فردا بشه
اوه شت
اگه پشت در کلاس وایسی چی؟اونجا میبینتت
اگه باز سرشو نندازه پایین
ینی فردا باید سلام کنم؟!
سلام کنم بخندیم؟
یا یه وقت ضایع نشم
چقد سخت شد
اگه آدیداس پاش باشه
یا ماه رمضون نباشه
پشت در کافه نون وایسی مثلا
چای لاته بزنیم
چی بشه
کلی هم تمرین داره
انگار رو یخ دراز بکشی
گریه کنی
زمینش سفت نباشه؟
یا موهیتوش گرم نباشه
مثه اون ۴تا که واسه جلب توجه میرن ردیف اول
در هر صورت من که تا ۹ هستم
و.....
پ.ن: چقد خوب شد واسه این روانشناسه فکرامو رو کاغذ ننوشتم